INTERVIEW: HAIR SALON INSIDER

Ο Μάριος Σίμος, Γενικός Διευθυντής  της Malibu C, μας μιλάει για την Malibu C αλλά και την μελλοντική αγορά των Ελληνικών Κομμωτηρίων

 

Τον Μάριο Σίμο τον γνωρίζουμε πολύ καλά από τα σεμινάρια που διοργανώνει η Malibu C, καθώς σε κάθε ένα από αυτά είναι παρών στην σκηνή και μας λύνει οποιαδήποτε τεχνική απορία μπορεί να έχουμε πάνω στις νέες τεχνολογίες των προϊόντων της Malibu C. Όμως ο Διευθυντής πωλήσεων της εταιρίας δεν κατέχει μόνο τις τεχνικές γνώσεις, αλλά και τις επιχειρηματικές, καθώς διαθέτει μια αξιοζήλευτη πείρα στον χώρο των κομμωτηρίων, από το 1980.

 

Πείτε μας δύο λόγια για την μέχρι τώρα πορεία σας στην αγορά του Κομμωτηρίου

Εργάζομαι στην αγορά του Ελληνικού Κομμωτηρίου από τα τέλη της δεκαετίας του 1980 και συγκεκριμένα από το 1988. Σε αυτό το διάστημα είχα την ευκαιρία να υπηρετήσω Brands όπως η Zotos, η Rilken Salon, η Revlon Professional, η Schwarzkopf Professional και η Nexxus. Έχοντας την τιμή να διευθύνω τις παραπάνω εταιρίες γνώρισα πολύ καλά την Ελληνική, αλλά και την Διεθνή αγορά του Κομμωτηρίου.

 

Με τι ασχολείστε αυτό το διάστημα;

Εδώ και δύο χρόνια διευθύνω την εταιρία επαγγελματικών προϊόντων Malibu C που βρίσκεται στην Ελληνική αγορά τα τελευταία τέσσερα χρόνια.

 

Ποιο είναι το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό γνώρισμα της Malibu C;

Η Malibu C μας έρχεται από την Αμερική και είναι παγκοσμίως η πρωτοπόρος εταιρία αγωγών υγείας των μαλλιών και του δέρματος, με πολύ καινοτόμα Φιλοσοφία, αλλά και προϊόντα που είναι στο σύνολο τους 100% VEGAN και απόλυτα φυσικά και ασφαλή για τον άνθρωπο.

 

Τι καινούργιο φέρνει η Malibu C στο Κομμωτήριο;

Η επιστημονική- υψηλή, ιοντική τεχνολογία της Malibu C χρησιμοποιεί στις φόρμουλες της σύμπλεγμα άμεσα ενεργοποιούμενων βιταμινών με βασική την βιταμίνη C (παγκόσμια πατέντα), αλλά και όλων των απαραίτητων ιχνοστοιχείων και πρωτεϊνών που χρειάζονται τα μαλλιά και το δέρμα για να έχουν τα βέλτιστα τεχνικά αποτελέσματα και το ύψιστο επίπεδο υγείας, γιατί για εμάς η υγεία είναι το πρωταρχικό στοιχείο της ομορφιάς.

 

Πως μπορεί η Malibu C να βοηθήσει το σημερινό κομμωτήριο;

Η Malibu C διαθέτει μια μοναδική προϊοντική εργαλειοθήκη που εγγυάται τέλεια αποτελέσματα σε όλες τις τεχνικές εργασίες του κομμωτηρίου, την επίλυση όποιων προβλημάτων μπορεί να αντιμετωπίζει το βαφείο, την επίλυση προβλημάτων που κανείς άλλος δεν έχει την δυνατότητα, όπως τα προβλήματα που δημιουργούν τα μεταλλικά στοιχεία του σκληρού νερού, το χλώριο, τα χημικά κατάλοιπα ακόμα και την διαχείριση της οξείδωσης, που κανένα άλλο προϊόν παγκοσμίως δεν έχει καταφέρει.

Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι η προστασία και η αποκατάσταση της υγείας των μαλλιών και του δέρματος, νέες υπηρεσίες, φυσικοί τρόποι αντιμετώπισης των προβλημάτων, νέες πληροφορίες και νέες μέθοδοι υπηρεσιών, εξειδίκευση και καινούργια γνώση, αλλά και νέα έσοδα στο ταμείο του κομμωτηρίου που τόσο πολύ τα έχει ανάγκη στις μέρες μας.

 

Τι άλλο εκτός των προϊόντων σας μπορείτε να προσφέρετε στους πελάτες σας;

Πολύ εκπαίδευση με πολύ νέα γνώση. Εκτός από την προϊοντική εκπαίδευση που προσφέρουμε στους χώρους και στο προσωπικό των πελατών μας, στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της Ακαδημίας μας προσφέρουμε ένα πλούσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα για νέες τεχνικές και υπηρεσίες κομμωτηρίου, τεχνικές επικοινωνίας και διαχείρισης πελατών, διαχείριση οικονομικών στοιχείων κομμωτηρίου, Internet Marketing μέχρι και σεμινάρια αυτοβελτίωσης και καταναλωτικής ψυχολογίας.

Πως βλέπετε να εξελίσσεται η αγορά του Ελληνικού Κομμωτηρίου;

Πέρα από τα γνωστά προβλήματα που μαστίζουν την χώρα μας τα τελευταία 9 χρόνια περίπου και που τα βιώνουμε όλοι μας, ζούμε σε μια εποχή που αλλάζουν πολύ τα δεδομένα στην επικοινωνία αλλά και στην αναζήτηση νέων δεδομένων και πληροφοριών ακόμα και για τις υπηρεσίες του κομμωτηρίου. Η ηλεκτρονική εποχή ήδη έχει κάνει έντονη την εμφάνιση της και στη χώρα μας και δημιουργεί νέα δεδομένα ακόμα και στην επιχειρηματικότητα, αλλά δυστυχώς η πλειοψηφία των κομμωτηρίων έχει παραμείνει πιστή σε παραδοσιακές μεθόδους που αυτό έχει σαν αποτέλεσμα (εκτός της Εθνικής Οικονομικής δυσκολίας) την δυσκολία προσέλκυσης των νέων καταναλωτών που ακολουθούν τα σύγχρονα πρότυπα και έτσι το πελατολόγιο ¨γερνάει¨ και δεν ανανεώνεται εύκολα. Σύντομα θα αλλάξει η χαρτογράφηση της αγοράς και θα επικρατήσουν νέα ονόματα και νέες τάσεις.

 

Ποιες πιστεύετε ότι είναι οι αδυναμίες του σημερινού κομμωτηρίου;

Προσωπικά πιστεύω από την πολυετή εμπειρία μου, αλλά και από έρευνες που κατά καιρούς παρακολουθώ, ότι οι βασικές αδυναμίες στα μάτια του καταναλωτή είναι το επίπεδο εξυπηρέτησης, η αδυναμία επαγγελματικής επικοινωνίας και προώθησης και η αδυναμία καλοσυντονισμένων και πιστών ομάδων εργασίας. Ως επιχειρηματίες οι κομμωτές πιστεύω ότι διακρίνονται από ερασιτεχνισμό με εμπειρική και διαισθητική νοοτροπία.

 

Τι έχετε να μας πείτε για τις ευκαιρίες του κομμωτηρίου;

Καταρχάς να συμφωνήσουμε ότι παρά τα προβλήματα και τις δυσκολίες, πάντα υπάρχουν ευκαιρίες. Συνοπτικά, θα έλεγα ότι για να αντιληφθούμε τις ευκαιρίες πρέπει να μάθουμε να αφουγκραζόμαστε την αγορά, τις τάσεις και τις εξελίξεις. Η ικανότητα αντίληψης και προσαρμογής.

 

Τέλος ποιες πιστεύετε είναι οι τάσεις για ένα ¨επιτυχημένο¨ κομμωτήριο;

Βλέπω κρατήσατε για το τέλος την πιο δύσκολη ερώτηση, αλλά χαίρομαι γιατί είναι και η πιο σημαντική. Οι τάσεις που θα επικρατήσουν στο άμεσο μέλλον όσο σύντομα μπορώ να τις περιγράψω είναι κυρίως:

Α. Η διαφορετικότητα, η δυνατότητα κάποιου να ξεχωρίζει από το σύνολο και να δημιουργεί το δικό του USP (Unique Sales Point) μοναδικό-ξεχωριστό στοιχείο-χαρακτηριστικό πώλησης… αυτό θέλει δουλειά!

Β. Η εξατομίκευση (Customization) η ικανότητα προσαρμογής υπηρεσιών αλλά και προϊόντων για κάθε πελάτη ξεχωριστά. Τουλάχιστον έτσι να το αντιλαμβάνεται ο κάθε πελάτης.

Γ. Ταυτότητα και Φιλοσοφία κομμωτηρίου φιλική προς τον Άνθρωπο (Vegan – Wellness – Natural). Εδώ πρόκειται για μια παγκόσμια τάση που εμφανίζεται έντονα και στην χώρα μας τα τελευταία χρόνια.

Δ. Διόρθωση χρώματος (Color Correction). Η μεγαλύτερη τάση πιστεύω στις υπηρεσίες του βαφείου και θεωρώ ότι όποιος επενδύσει σε αυτό θα κάνει την διαφορά. Αυτό βέβαια προϋποθέτει εκπαίδευση, γνώση και εργαλεία.

Θα μπορούσα να σας μιλάω ώρες σχετικά με την παραπάνω ερώτηση, αλλά φοβάμαι ότι θα κουράσω τους αναγνώστες σας. Κλείνοντας σας λέω ότι για όλα τα παραπάνω η Malibu C διαθέτει και την γνώση και την εμπειρία αλλά και τα εργαλεία για να τα προσφέρει σε όσους ενδιαφέρονται.

 

INFO
Πέτρου Ράλλη 351, Νίκαια
215 5304100
Fb: Malibu C Greece
www.malibuc.gr, info@malibuc.gr

NDM Publications

Καλλινίκου 2, πλ. Κολιάτσου

τ.κ. 11254

21 5550 9843

info@myextension.gr

ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ MY EXTENSION