Interview: FRAMAR – THE POWER OF DIVERSITY

Στις εκθέσεις μαλλιών τα προϊόντα τους πωλιούνται από άντρες χωρίς πουκάμισο, τα προϊόντα τους φτάνουν σε 25 χώρες,πλέον και στην δική μας χάρηστην εταιρία ΠαπαγεωργίουS-A, όλος ο κομμωτηριακός κόσμος του Instagram τους λατρεύει, ενώ τα προϊόντατους είναι καινοτόμα και ξεχωριστά. Ο λόγος για την Framar, την εταιρία που ξεκίνησε σε ένα κομμωτήριο στον Καναδά το 1986 και σήμερα κατακτάει όλο τον κόσμο με τα αξεσουάρ coloring που διαθέτει. Ο Φραντσέσκο Γκάλο, υπεύθυνος μάρκετινγκ, μας λέει τα πάντα για την Framar, την εταιρία που έχει πετύχει χάρη στην δύναμη της διαφορετικότητας της.


Ποια είναι η ιστορία της Framar; Αληθεύει ότι είναι οικογενειακή επιχείρηση;
Ναι, η Framar είναι το ιδανικό παράδειγμα οικογενειακής επιχείρησης. Η ιστορία ξεκίνησε όταν ο Φράνκ Γκάλο παρακολούθησε ένα μάθημα στην ακαδημία Sassoon, στην Αγγλία, το 1985, το οποίο λεγόταν «foiling». Ο Φρανκ αποφάσισε να πάρει αυτή την τεχνική στο κομμωτήριο του, πίσω στον Καναδά, όπου εκεί έκαναν την εναλλαγή από θερμαινόμενους σκούφους σε αλουμινόχαρτο, το οποίο το προμηθεύονταν από το μπακάλικο. Η αγαπημένη βοηθός και σύζυγος του Φρανκ, Μαρία Γκάλο, ήταν υπεύθυνη για να κόβει όλο το αλουμινόχαρτο σε κομμάτια, ξανά και ξανά, για ολόκληρο το κομμωτήριο. Αυτή η διαδικασία όμως ήταν επίπονη και χρονοβόρα, ακόμα και τα δάχτυλα της είχαν ξεκινήσει να φέρουν γρατζουνιές από το συνεχές κόψιμο και η έτσι η ίδια σκέφτηκε ότι θα έπρεπε να υπάρχει ευκολότερος τρόπος. Το 1987, η Μαρία και ο Φράνκ αποφάσισαν να ξεκινήσουν την παραγωγή για να βγάζουν το δικό τους, ήδη κομμένο αλουμινόχαρτο, ειδικά σχεδιασμένο για την βιομηχανία των μαλλιών. Στην αρχή το αλουμινόχαρτο το πωλούσαν από το σπίτι τους, όμως τελικά η Framar μετακόμισε σε μια μεγάλη αποθήκη 140 τετραγωνικών μέτρων, το 1996. Ενώ συγκέντρωναν όλο και περισσότερους πελάτες από Καναδά και Αμερική, αναβάθμισαν το κτίριο τους το 2001. Η εταιρία συνέχισε να μεγαλώνει και έτσι ξεπέρασε τον χώρο που παλαιότερα χρειαζόταν, αφού το 2009 μετακόμισε σε νέο κτίριο 550 τ.μ. Όλα αυτά, την ώρα που ο Φρανκ και η Μαρία δημιουργούσαν την οικογένεια τους. Το 2011, ο Τζιοβάνι Γκάλο, ο μεγαλύτερος γιος του ζεύγους, μπήκε και εκείνος στην εταιρία. Ως στόχους είχε α) να εξελίξει το επιχειρηματικό μοντέλο, β) να εμπλουτίσει την γκάμα των προϊόντων, γ) να δημιουργήσει μια καλύτερη οπτική επικοινωνία και δ) να εφεύρει και να βελτιώσει τα προϊόντα. Αυτό ήταν ένα πολύ μεγάλο βήμα για την Framar, καθώς δεν γίναμε μόνο γνωστοί ως
μάρκα, αλλά αυξήσαμε και τις πωλήσεις μέσω νέων προϊόντων.
Το 2014 ήταν η χρονιά που η Framar είχε την μεγαλύτερη ανάπτυξη σαν brand. Επειδή πρόκειται
για οικογενειακή επιχείρηση, είχαμε το πλεονέκτημα
της εμπειρίας και της νιότης, μένοντας ενημερωμένοι
με όλες τις τελευταίες τάσεις, ειδικά στην τεχνολογία.
Βάλαμε όλη την αφοσίωση μας στα social media, ει-
δικά στο Instagram.
Το 2015 μετακομίσαμε στις τωρινές μας εγκαταστάσεις, ένα κτίριο 1.400 τ.μ, στον Καναδά, στην ίδια πόλη που γεννήθηκε η Framar. Την επόμενη χρονιά η Framar συνεργάστηκε με έναν από τους μεγαλύτερους προμηθευτές ομορφιάς στον κόσμο, την Sally beauty Holdings, για να πουληθούν τα προϊόντα μας σε 1400 Cosmoprof Beauty καταστήματα σε όλη την Βόρεια Αμερική. Εκείνη την χρονιά αποφασίσαμε να κάνουμε την Framar παγκόσμια, λόγω της μεγάλης ζήτησης από την Ευρώπη. Το σχέδιο μας είναι να κάνουμε την Framar την πρώτη σειρά για coloring/αξεσουάρ, σε όλες τις χώρες του κόσμου, δίνοντας σε κάθε colorist την πρόσβαση στα εργαλεία για τα οποία είμαστε τόσο πολύ παθιασμένοι.
Σήμερα, η Μαρία είναι η CEO της Framar,
εγώ, ο Φραντσέσκο Γκάλο είμαι υπεύθυνος για το
Marketing/Product Innovation, ο αδερφός μου είναι
υπεύθυνος στις πωλήσεις και στην παραγωγή προ-
ϊόντων, και ο άλλος αδερφός μας, ο Ρομπέρτο, δι-
οικεί τις επιχειρήσεις και την παραγωγή για όλη την
Framar. Είναι τουλάχιστον διασκεδαστικό να δου-
λεύεις με την οικογένεια!
Τι άλλες καινοτομίες έχετε κάνει από το 1985;
Από τη στιγμή που η Framar έβγαλε το πρώτο κουτί από αλουμινόχαρτο, είχαμε πολλές καινοτομίες προϊόντων.
-Μετατρέψαμε όλα τα απλά κουτιά από αλουμινόχαρτο σε κουτιά με αυτο-διανομή. Αυτό σημαίνει ότι όταν ανοίγετε το κουτί, το καπάκι στρέφεται σε μια κεκλιμένη βάση για εύκολη πρόσβαση.
-Έχουμε δημιουργήσει το Fold Freak Foil dispenser, το οποίο είναι ένας φθηνός κόπτης αλουμινίου που κόβει και διπλώνει τα φύλλα από αλουμινόχαρτα όταν σπρώχνουμε κάτω ένα καπάκι. Επιτρέπει στον colorist να επιλέξει οποιοδήποτε μήκος φύλλου για οποιαδήποτε ένδειξη που επιθυμεί.
-Δημιουργήσαμε το πρώτο Precut Pop up, το οποίο απελευθερώνει τα αλουμινόχαρτα χωρίς να τα
σκίζει ή να τα κολλάει.
-Φτιάξαμε την πρώτη ανάγλυφη υφή του αλουμινόχαρτου, σε αντίθεση με το φτηνό, λείο φύλλο
που είναι κατασκευασμένο για φαγητό. Το ανάγλυφο φύλλο συγκρατεί πολύ καλύτερα τα μαλλιά. Οι
colorists ορκίζονται σε αυτό.
Μετατρέψαμε το φιλμ για μπαλαγιάζ σε βιοδιασπώμενο και χωρίς προσκόλληση. Αυτό σημαίνει ότι
η ταινία δεν κολλάει όταν αγγίζει, γεγονός που εξοικονομεί χρόνο και γλυτώνει από απογοήτευση!
-Είμαστε η πρώτη εταιρεία που έφτιαξε μαλακές τρίχες στις βούρτσες χρωματισμού μαλλιών. Οι έγχρωμες βούρτσες AccuSoft έχουν αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο γίνεται το μπαλαγιάζ, καθιστώντας σχεδόν στάνταρ τη χρήση των έγχρωμων βούρτσας. Οι χρωματικές βούρτσες δεν ήταν ποτέ δημοφιλές εργαλείο, μέχρι που εμείς τις φτιάξαμε.
-Έχουμε φτιάχνει μπολ που συνδέονται μεταξύ τους, σχεδόν σαν κομμάτια Lego. Αυτό βοηθά όταν χρησιμοποιείτε περισσότερα από ένα χρώματα ταυτόχρονα, να παραμείνετε οργανωμένοι, αλλά και να
κρατάτε ταυτόχρονα πολλά κύπελλα.
– Κάναμε δοχεία χρωματισμού αναρρόφησης. Όταν πιεστούν προς τα κάτω σε μια μεταλλική επιφάνεια, τα δοχεία αναρρόφησης παραμένουν στην επιφάνεια χωρίς να κουνιούνται. Αυτό εξασφαλίζει ότι το κύπελλο θα μείνει σταθερό και ότι δεν θα σπαταληθεί χρώμα κατά την ανάμειξη.
-Τα Sectioning Clips περιλαμβάνουν μια ελαστική ταινία στη μέση κάθε πλευράς, η οποία εμποδίζει την αποκόλληση των μαλλιών.
-Το Creation Station Trolley έχει κυλίνδρινους τροχούς, που εμποδίζουν να κολλήσουν μαλλιά, ή
σκουπίδια μέσα. Με αυτό τον τρόπο το τρόλεϊ κινείται πάντα ομαλά, σε αντίθεση με άλλα κανονικά καροτσάκια που τραβιούνται.
-Τώρα πρόσφατα δημιουργήσαμε την πρώτη Paint Brush για το χρωματισμό/μπαλαγιάζ των μαλ-
λιών. Η νέα βούρτσα Power Painter επιταχύνει δραστικά τον χρόνο εφαρμογής λόγω των τριχών της. Η επιφάνεια των τριχών καταλαμβάνει πολύ περισσότερο χώρο και είναι ιδανική για ζωγραφική στα μαλλιά.
Πώς συνέβη η συνεργασία με την Παπαγεωργίου S-A; Σε πόσες άλλες χώρες διανέμετε τα προϊόντα σας;
Μας τους πρότειναν πολλοί φίλοι για τον λόγο ότι δεν ήταν μόνο φανταστικοί άνθρωποι, αλλά και μια οικογενειακή επιχείρηση και τελικά μια σπουδαία εταιρεία με την οποία συνεργαζόμαστε. Όταν ακούσαμε αυτά τα πράγματα, αποφάσισα ότι πρέπει να επικοινωνήσουμε μαζί τους, έτσι έστειλα ένα e-mail στον Παπαγεωργίου για να δούμε αν υπάρχει ευκαιρία για να συνεργαστούμε. Μετά την ανταλλαγή μηνυμάτων, ο ιδιοκτήτης Νίκος Παπαγεωργίου συμφώνησε να συναντηθεί με την οικογένειά μας στο Cosmoprof Las Vegas, τον Ιούλιο του 2017. Απολαύσαμε απόλυτα τον Νίκο ως άνθρωπο και τα πήγαμε πολύ καλά μαζί του. Του δώσαμε δείγματα των προϊόντων μας για να τα επιστρέψει στην Ελλάδα στους εκπαιδευτές του, για να τα δοκιμάσουν. Οι εκπαιδευτές αγάπησαν τα προϊόντα και έκτοτε αποφάσισαν να φέρουν τη Framar στην Ελλάδα. Συνεργαζόμαστε με τη Στέφη,
την κόρη του Νίκου που βοήθησε πολύ με αυτή τη μετάβαση, καθώς έχει κατανοήσει καλά τη μάρκα
Framar. Η Framar πωλείται επί του παρόντος σε 25 διαφορετικές χώρες, αλλά αναμένουμε ότι ο αριθμός αυτός θα υπερβεί τις 50 μέχρι τα μέσα του 2018. Η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας μας γίνεται ισχυ ρότερη, το ίδιο ισχύει και για το δίκτυο διανομής μας.
Τι να περιμένουν επαγγελματίες από αυτή την εταιρική σχέση;
Οι επαγγελματίες colorists στην ελληνική αγορά, θα πρέπει να προσδοκούν ότι οι ικανότητές τους στον χρωματισμό θα βελτιωθούν, μόνο με την προσθήκη εργαλείων Framar στα χέρια τους. Υπάρχει
ένας λόγος για τον οποίο σχεδόν όλοι οι διάσημοι colorists μαλλιών στο διαδίκτυο χρησιμοποιούν ερ-
γαλεία Framar. Τα προϊόντα μας κάνουν δύο πράγματα. Πρώτον, είναι αποτελεσματικά, υψηλής ποιότητας και καινοτόμα. Δεύτερον, προσθέτουν περισσότερη διασκέδαση στη δουλειά σας. Όταν αλλάξαμε τη συσκευασία μας πριν από 7 χρόνια, στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε περισσότερη διασκέδαση με τα προϊόντα μας, είτε αυτό έχει να κάνει με τα διαφορετικά χρώματα, είτε τα funky ονόματα, ή τον τρόπο προώθησης. Οι colorists σε όλο τον κόσμο έχουν περισσότερη θετική διάθεση και ανυπομονούμε να φτιάχνουν περισσότερα λουκς ενώ χρησιμοποιούν τα προϊόντα μας. Εάν η Framar μπορεί να κάνει έναν colorist να ενθουσιάζεται περισσότερο όταν βάφει, παράλληλα βελτιώνοντας το έργο του, τότε έχουμε εκπληρώσει το στόχο μας.
Τι είδους προϊόντα θα βρει ένας επαγγελματίας στη Framar;
Οι επαγγελματίες δεν θα βρουν τίποτα άλλο παρά τα πιο καινοτόμα και ενημερωμένα προϊόντα σε όλο τον κόσμο για το χρωματισμό των μαλλιών. Ο Frank Gallo, συνιδρυτής της Framar, είναι ένας βραβευμένος κομμωτής / colorist που καταλαβαίνει τους επαγγελματίες επειδή ήταν ένας από αυτούς. Επειδή είμαστε δεμένοι τόσο στενά μαζί με την κομμωτική κοινότητα, μας δίνονται συνεχώς νέες ιδέες για προϊόντα καθημερινά. Αυτό σημαίνει ότι η Framar δεν θα αντιδράσει ποτέ στις τάσεις, αλλά θα τις καθορίσει.

Δώστε μας μερικούς λόγους για τους οποίους η Framar ξεχωρίζει στη βιομηχανία μαλλιών.
Η Framar ευδοκιμεί στο να είναι διαφορετική. Κάτι που πιστεύουμε με όλη μας την καρδιά είναι ότι όταν είστε διαφορετικοί, ξεχωρίζετε. Όταν ξεχωρίζετε, οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να σας παρατηρήσουν και να σας εκτιμήσουν, είτε είστε μάρκα, είτε άτομο.
Στους ανθρώπους αρέσει το διαφορετικό. Στην Αμερική, η Framar είναι γνωστή ως η εταιρεία με όλους τους νέους, ωραίους άνδρες ως προσωπικό. Μας ξέρουν έτσι γιατί σε όλες τις εκθέσεις μαλλιών στη χώρα, πωλούμε προϊόντα στο περίπτερο χωρίς πουκάμισο με το λογότυπο Framar ως τατουάζ στο στήθος μας. Αυτό προσελκύει περισσότερους ανθρώπους στο περίπτερο μας, διότι είναι διαφορετικό και διασκεδαστικό. Αντί να φορούμε κοστούμια, διασκεδάζουμε περισσότερο ενώ είμαστε μισογυμνοί. Οι άνθρωποι μετά, θυμούνται το σήμα μας και ανυπομονούν να το δούν ξανά στην επόμενη επίδειξη. Επίσης, ξεχωρίζουμε για το πόσο αντι-εταιρικοί είμαστε, σε σύγκριση με πολλές άλλες εταιρίες που υπάρχουν. Οι colorists επιθυμούν να συνεργαστούν μαζί μας επειδή είμαστε πραγματικοί, ευθείς σκοπευτές που μπορούν να εργαστούν άμεσα μαζί τους, σε αντίθεση με άλλες εταιρίες με 100+ υπαλλήλους, όπου πρέπει να περάσεις από 8 διαφορετικούς ανθρώπους προτού λάβεις μια απάντηση. Η Framar θα συνεχίσει να είναι μια ξεχωριστή μάρκα στην βιομηχανία μαλλιών, λανσάροντας προϊόντα που δεν υπάρχουν ακόμη.

Ποιοι είναι οι λόγοι για την επιτυχία της Framar;
Υπάρχουν τέσσερις λόγοι για την επιτυχία της Framar, που όλοι έπαιξαν διαφορετικούς ρόλους. Ο
πρώτος είναι η συνεργασία και η δέσμευση. Χωρίς τη σκληρή δουλειά της μητέρας μου να ξεκινήσει αυτήν την επιχείρηση, πηγαίνοντας από σαλόνι, σε σαλόνι, η Framar δεν θα ήταν εκεί που είναι σήμερα. Όλα αυτά τα χρόνια σε αμέτρητες επιδείξεις μαλλιών προωθώντας την Framar, 12ώρα εργασίας και εκφορτώνοντας φορτηγά γεμάτα από προϊόντα Framar τα Σαββατοκύριακα. Αυτή είναι η δέσμευση που απαιτείται για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Ο δεύτερος είναι η διαφοροποίηση. Μετατρέψαμε μια βαρετή κατηγορία στον χώρο της βιομηχανίας των μαλλιών, σε διασκεδαστική και ενδιαφέρουσα. Προσπαθήσαμε να κάνουμε τίποτε άλλο, παρά να διαφοροποιήθουμε από το πλήθος.
Ο τρίτος, ο καταλύτης των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης έβαλε την εταιρεία μας στον χάρτη. Σκε
φτείτε το Instagram ως παγκόσμιο περιοδικό που δεν τελειώνει ποτέ. Ο καθένας μπορεί να το διαβά
σει ανά πάσα στιγμή και συνεχώς ενημερώνεται με νέο περιεχόμενο. Όσοι περισσότεροι σε ακολουθούν, τόσο περισσότερο προβάλλονται οι αναρτήσεις σου. Χρησιμοποιήσαμε το Instagram όταν δεν χρησιμοποιήθηκε από άλλες εταιρίες και αυτό μας αντάμειψε. Χωρίς τα Social Media, θα πουλήσουμε μόνο στον Καναδά.
Τέταρτος λόγος, οι φίλοι και οι hairstylists με επιρροή. Χωρίς τη βοήθεια του Guy Tang, Larisa Love, Rebecca Taylor, και άλλους, δεν θα ήμασταν καν στο σημείο όπου βρισκόμαστε τώρα. Υπάρχει ένας μακρύς κατάλογος ανθρώπων που έχουν βοη- θήσει στην προώθηση της Framar. Αυτοί οι άνθρωποι έχουν κάνει τόσα πολλά και θα είμαστε πάντα ευγνώμονες για όλους όσους μας υποστήριξαν. Χωρίς την κοινότητα των μαλλιών, δεν είμαστε τίποτα.

Είναι γεγονός ότι η Framar διαθέτει ισχυρές δεξιότητες μάρκετινγκ, καθώς ο λογαριασμός σας Instagram έχει πάνω από 350k οπαδούς. Πώς συνέβη αυτό;


Βρισκόμαστε σε μια ευνοϊκή κατάσταση, καθώς η Framar είναι οικογενειακή επιχείρηση, οι γονείς μας είναι εξαιρετικά έμπειροι, ενώ ταυτόχρονα καταλαβαίνουμε τι είναι σχετικό στην σημερινή εποχή. Επειδή εγώ και ο αδερφός μου ο Τζιοβάνι είμαστε νέοι και καταλαβαίνουμε την τεχνολογία, καταφέραμε από νωρίς το ξεκίνημα στο Instagram. Στις πρώτες μέρες, ο ίδιος ο Guy Tang μιλούσε για την Framar συνεχώς δείχνοντας την αγάπη του για τα προϊόντα μας. Λόγω του πόσο αναφερόταν η Framar στο Instagram, αυτό μας έκανε να πιέζουμε ακόμα περισσότερο. Όταν φτάσαμε τους 10.000 οπαδούς τον Μάρτιο του 2015, η σελίδα μας άρχισε να εκτοξεύεται. Αυτό είχε ένα φαινόμενο κυματισμού, καθώς όλο και περισσότεροι στυλιστές στο Instagram ξεκίνησαν να αναφέρουν την Framar.
Γνωρίζαμε πάντα πώς να το χρησιμοποιούμε, να δημοσιεύουμε, να προωθούμε στο Instagram, αλλά
όχι στο μέγιστο βαθμό. Υπάρχει μια πολύ γνωστή hairstylist / εκπαιδευτικός στην Αμερική που ονομά- ζεται Lisalovesbalayage, που πραγματικά βοήθησε στην επιτυχία της Framar στην Instagram. Μου δίδαξε σχεδόν όλα όσα γνωρίζω σήμερα για το Instagram. Με τα μυστικά που μου έμαθε η Liza, ο λογαριασμός μας κέρδισε περισσότερους από 200.000 οπαδούς σε διάστημα μόλις 8 μηνών το 2017. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, το όνομα Framar εκτινάχθηκε ακόμα περισσότερο, αλλά αυτή τη φορά ήταν σε παγκόσμιο επίπεδο.
Σας βοηθάει το feedback από επαγγελματίες στα social media, να κατανοήσετε τις ανάγκες τους;
Ασφαλώς. Η Framar λαμβάνει πάνω από 100 μηνύματα την ημέρα μέσω του Instagram. Αυτά τα μηνύματα κυμαίνονται από mentions προϊόντων, κοπλιμέντα, ιδέες προϊόντων, αλλά και καμιά φορά και το παράξενο παράπονο! Η ύπαρξη ενός άμεσου σημείου επαφής με τους ακόλουθους μας, μας βοηθά να τους καταλάβουμε απόλυτα. Το Instagram μας έδωσε τη δυνατότητα να απαντάμε σε μηνύματα, σχόλια και δημοσιεύσεις σχετικά με την εταιρία μας. Αυτή η δυνατότητα είναι ένα από τα μεγαλύτερα περιουσιακά στοιχεία που διαθέτουμε ως εταιρεία, διότι πραγματικά αγαπάμε την επικοινωνία με τους πελάτες μας και τους ανθρώπους που υποστηρίζουν την Framar.
Έχετε σκεφτεί να ξεκινήσετε μια σειρά Styling;
Δεν θα πω ψέματα, αφήνουμε όλες τις επιλογές ανοικτές και για άλλα είδη προϊόντων. Η ιδέα είναι
στο ραντάρ, αλλά θα γίνει μόνο αν είναι διαφορετικό από αυτό που υπάρχει ήδη έξω. Δεν θέλουμε
να κατασκευάσουμε προϊόντα που υπάρχουν ήδη. Πιστεύουμε στη διαφοροποίηση και πώς μπορούμε
να βελτιώσουμε κάτι. Έχουμε συνειδητοποιήσει ότι η Framar έχει αναπτύξει ένα δικό της μυαλό και έχει την ικανότητα να κάνει αρκετά φρέσκα πράγματα. Εργαζόμαστε σε μερικές φανταστικές ιδέες για το μέλλον, αλλά θα πρέπει απλώς να περιμένετε και
να δείτε. 😉
Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια;
Έχουμε αρκετά! Όπως ανέφερα και πριν, σχεδιάζουμε να γίνουμε η πρώτα μάρκα στη κατηγορία μας,
η οποία θα πωλείται παγκόσμια. Όσο μεγαλώνουμε, θα δημιουργούμε και νέα προϊόντα. Σχεδιάζουμε να έχουμε 6-12 καινούργια προϊόντα κάθε χρόνο, από σταθερά αγαθά, μέχρι και πιθανότατα υγρά. Με περισσότερα προϊόντα και μεγαλύτερη διανομή, έρχεται και μεγαλύτερη υπευθυνότητα, για αυτό θα προσθέσουμε νέο προσωπικό την ακόλουθη χρονιά. Επίσης θα διοργανώσουμε νέα shows, εκδηλώσεις
και εκθέσεις, επομένως οι δυο επόμενες χρονιές θα είναι αρκετά γεμάτες.

Share...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone
No Comments Yet

Comments are closed

ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ MY EXTENSION

Είστε επαγγελματίας κομμωτής, nail artist, ή μακιγιέρ; Αν ναι, κάντε τώρα εγγραφή στο newsletter του MY EXTENSION, για να μαθαίνετε πρώτοι τα πάντα για τα μαλλιά, τα νύχια και την ομορφιά.