HEALTH: VITAMINS FOR HAIR

Οι ευεργετικές βιταμίνες που υπόσχονται μαλλιά γερά και υγιή!

Η σωστή διατροφή έχει θετικό αντίκτυπο σε όλο το σώμα, συμπεριλαμβανομένων και των μαλλιών μας. Είναι αρκετές οι βιταμίνες οι οποίες εξασφαλίζουν την σωστή λειτουργία των οργάνων και την διατήρηση της υγείας μας σε υψηλά επίπεδα, ενώ παράλληλα εξασφαλίζουν και υγιή μαλλιά. Είτε θέλετε να τα μακρύνετε, είτε να βελτιώσετε την υγεία της χαίτης σας, οι παρακάτω βιταμίνες θα σας βοηθήσουν στο μέγιστο, αφού αναφέρουμε και σε ποια τρόφιμα θα τις βρείτε.

 

 

Φολικό Οξύ για πυκνότητα

Το φολικό οξύ είναι πολύ σημαντικό για να διατηρηθεί η πυκνότητα και η λάμψη των μαλλιών μας ενώ ταυτόχρονα τα ενυδατώνει. Επίσης, αποτρέπει σημαντικά το γκριζάρισμα της τρίχας. Αν παίρνετε ήδη συμπληρώματα Βιταμινών της ομάδας Β, τότε λαμβάνετε ήδη αρκετή ποσότητα φολικού οξέως.

Συνήθως, οποιαδήποτε πηγή Βιταμίνης Β έχει ως συστατικό και το φολικό οξύ. Όλα τα δημητριακά περιέχουν φολικό οξύ, οπότε είναι και μία ευκαιρία να δούμε τους υδατάνθρακες με άλλο μάτι.

 

Βιταμίνη Β7, Βιοτίνη για μακριά μαλλιά

Η Βιοτίνη (βιταμίνη Β7, βιταμίνη Η) είναι γνωστή ως η βιταμίνη επιμήκυνσης της τρίχας. Ανήκει στις υδατοδιαλυτές βιταμίνες και είναι μία από τις 12 βιταμίνες στην οικογένεια των Βιταμινών Β.  Είναι γνωστό πως κάνει θαύματα δίνοντας όγκο και πυκνότητα στα μαλλιά. Βοηθάει στην παραγωγή λιπαρών οξέων μέσα στα κύτταρα και διευκολύνει την ανάπτυξή τους. Συμμετέχει σε πλήθος μεταβολικών αντιδράσεων όπως στη σύνθεση των λιπαρών οξέων και τη γλυκονεογένεση.

Τροφές πλούσιες σε Βιοτίνη είναι τα μανιτάρια, το αβοκάντο, τα αυγά, ο σολωμός, το φυστικοβούτυρο, το κουνουπίδι, οι μπανάντες, αλλά και τα καρύδια και τα αμύγδαλα!

 

Βιταμίνη C για το πρόωρο γκριζάρισμα

Η Βιταμίνη C είναι μία βιταμίνη που μπορεί να εμποδίσει το πρόωρο γκριζάρισμα των μαλλιών καθώς και την αφυδάτωσή τους. Αυτό συμβαίνει γιατί συμμετέχει στην παραγωγή κολλαγόνου, μία πρωτεϊνη σημαντική για την ανάπτυξη της τρίχας. Η καθημερινή πρόσληψη της Βιταμίνης C μέσω τροφών ή συμπληρωμάτων είναι απαραίτητη για να σιγουρευτείτε πως τα μαλλιά σας θα είναι υγιή.

Τρόφιμα πλούσια σε Βιταμίνη C είναι προφανώς τα πορτοκάλια, τα λεμόνια, μανταρίνια και φράουλα, αλλά και τα νόστιμα γκρέιπφρουτ.

 

Βιταμίνη Ε για κλείδωμα της υγρασίας

Η Βιταμίνη Ε είναι ένα αντιοξειδωτικό που χτίζει και επανορθώνει τους ιστούς. Δρα εναντίον των ελεύθερων ριζών και «κλειδώνει» την υγρασία στα μαλλιά μας προστατεύοντάς τα έτσι από την αφυδάτωση. Επιπρόσθετα, κρατάει το δέρμα της κεφαλής υγιές ενώ βοηθάει και στην κυκλοφορία του αίματος.

Τροφές που μπορείτε να βρείτε την Βιταμίνη Ε είναι τα αμύγδαλα, τα ψάρια, φυστίκια, σπανάκι, ηλιόσποροι, αλλά και τα αποξηραμένα βότανα.

 

Β3 – Νιασίνη για λάμψη

Άλλη μία Βιταμίνη στην οικογένεια των Βιταμινών Β. Η Νιασίνη ευθύνεται για την λάμψη των μαλλιών μας. Η έλλειψή της μπορεί να έχει κάποια αρκετά σοβαρά συμπτώματα όπως η πελλάγρα, η κατάθλιψη, η κόπωση και η απώλεια μνήμης. Σε χαμηλότερο βαθμό όμως, η έλλειψη Νιασίνης μπορεί να κάνει τα μαλλιά μας να φαίνονται ξηρά και μονότονα.

Τροφές πλούσιες σε Νιασίνη είναι το στήθος κοτόπουλο, ο τόνος, το αβοκάντο, τα μανιτάρια, αλλά και η γαλοπούλα.

 

Σίδηρος για δυνατά μαλλιά

Ο σίδηρος κάνει τις ρίζες των μαλλιών μας πιο δυνατές και προωθεί με αυτό τον τρόπο την επιμήκυνση της τρίχας. Χωρίς αυτό το σημαντικό στοιχείο, τα μαλλιά μπορεί να γίνουν λεπτά, μουντά και ξηρά. Καθώς «βοηθάει» στην διαδικασία μεταφοράς οξυγόνου στα κύτταρα, τους επιτρέπει να λειτουργήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Τροφές με μπόλικο σίδηρο είναι ως γνωστόν το κόκκινο κρέας, τα πουλερικά, τα αυγά, το σπανάκι, οι σταφίδες, αλλά και τα βερίκοκα.

 

Ψευδάργυρος για αντιμετώπιση της απώλειας μαλλιών

Η έλλειψη ψευδαργύρου συνδέεται άμεσα με την απώλεια μαλλιών. Ο ψευδάργυρος βοηθάει στο να διατηρούνται οι ορμόνες μας σε ισορροπία και έτσι μπορεί να μειώσει τόσο την τριχόπτωση, όσο και το γκριζάρισμα της τρίχας.

Ψευδάργυρο θα βρείτε στα μύδια, στα καρύδια, στα αυγά, τα ρεβίθια και τις γλυκοπατάτες, αλλά και στο σπανάκι.

 

Λιπαρά οξέα Ω3 για απόλυτη υγεία

Είναι γνωστό πως τα Ω3 λιπαρά οξέα βοηθούν σε σημαντικό βαθμό την καταπολέμηση της κατάθλιψης, δρουν ενάντια στις φλεγμονές, και υποστηρίζουν την υγεία της καρδιάς μας. Είναι αυτά που κάνουν το δέρμα μας να φαίνεται υγιές και τα μαλλιά μας να έχουν λάμψη. Επίσης, τα Ω3 είναι απαραίτητα για την υγεία της μεμβράνης των κυττάρων η οποία μεταφέρει τα θρεπτικά συστατικά σε όλα τα μέρη του σώματος και επομένως στα μαλλιά μας.

Τροφές πλούσιες σε Ω3 είναι το μουρουνέλαιο, ο σολομός, η ρέγγα, το σκουμπρί, σε πολλά ψαρικά, αλλά και σε σπόρους Chia και στα καρύδια.

 

No Comments Yet

Comments are closed

ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ MY EXTENSION

Είστε επαγγελματίας κομμωτής, nail artist, ή μακιγιέρ; Αν ναι, κάντε τώρα εγγραφή στο newsletter του MY EXTENSION, για να μαθαίνετε πρώτοι τα πάντα για τα μαλλιά, τα νύχια και την ομορφιά.