EVENT: Το κομμωτήριο γίνεται SMART, η εμπειρία DIGITAL, Η L’ORÉAL PROFESSIONNEL μας δείχνει πώς!

Κυριάκος Τσατσαρώνης, General Manager Professional Products Division στη L’oreal Hellas

Πού: Grecotel Olympia Riviera Thalasso, Κυλλήνη.

Ποιοι: Οι ειδικότεροι των… ειδικών, τους οποίους επιστράτευσε η L’Oréal Professionnel για να μυήσουν τους καλεσμένους τους στο μέλλον.

Guests: Κορυφαίοι κομμωτές από όλη την Ελλάδα (φυσικά και το My Extension!)

Γιατί: Διοργάνωση τού Business Forum for Success 2017.

Δέσποινα Γιαχάκη, business development L’Oréal Professional Products

Είναι θέμα πρωτοπορίας: Ποιος άλλος από τη L’Oréal Professionnel θα μπορούσε να μυήσει και να οδηγήσει τους επαγγελματίες στη digital εποχή του κομμωτηρίου! Το «Business Forum for Success 2017» που διοργάνωσε στην Κυλλήνη είναι μόνο η αρχή. Το My Extension ήταν, φυσικά, εκεί!

Η οικονομική κρίση σε συνδυασμό με την ψηφιακή επανάσταση έχουν διαμορφώσει σε μεγάλο βαθμό την συμπεριφορά του καταναλωτή καθώς επηρεάζουν τις προσδοκίες του, από τον τρόπο που αγοράζει ένα αγαθό ή μια υπηρεσία, μέχρι και τις απαιτήσεις που έχει από τη πλευρά της εξυπηρέτησης. Μέσα από το development forum της L’Oréal Professionnel, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τη νέα ψηφιακή εποχή, αλλά και να μάθουν πώς να αξιοποιήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα ψηφιακά εργαλεία που έχουν στη διάθεση τους για καλύτερη διαχείριση, επικοινωνία και διαφήμιση του κομμωτηρίου τους. Η ψηφιακή επανάσταση δημιουργεί ευκαιρίες και η L’Oréal Professionnel, μέσα από αυτό το Business Forum βοηθά το σύγχρονο κομμωτήριο να μετατρέψει την επίσκεψη του πελάτη του σε μια αξιομνημόνευτη, διαδραστική εμπειρία.


Τα ψηφιακά μέσα γίνονται οι απόλυτοι σύμμαχοι του κομμωτή που θέλει να ξεχωρίσει


Τα κύρια θέματα κάλυπταν όλες τις πλευρές που απαιτούνται για να μεταμορφωθεί ένα κομμωτήριο σε ψηφιακό.

Το salon e/motion γίνεται ψηφιακό!
Πώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γίνονται εργαλεία για προσέλκυση νέων πελατών, πώς οι ευκαιρίες της ψηφιακής επανάστασης γίνονται το μέσο για να μεταμορφωθεί η εμπειρία στο κομμωτήριο σε μια εμπειρία με διάρκεια, διαδραστική, προσωποποιημένη, πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την επίσκεψη (ψηφιακές βιτρίνες, προσωποποιημένη διάγνωση με tablets, έξυπνοι καθρέφτες, scanners προϊόντων, έξυπνη χρήση του Wi-Fi και των social media…).

Έξυπνες λύσεις για έξυπνα κομμωτήρια.
Ψηφιακή επανάσταση και μέλλον : από τους ανθρώπους στα ρομπότ – πώς να προετοιμαστούμε για τη νέα ψηφιακή εποχή
􀀌 Google my business:
• Πώς να εμφανιζόμαστε ψηλά στις αναζητήσεις στο Google
• Πώς να κάνουμε αποτελεσματικές διαφημίσεις και να
προσελκύουμε νέους πελάτες
􀀌 Facebook for business: To Facebook σαν εργαλείο εξωστρέφειας και επικοινωνίας για το κομμωτήριο. Περισσότερα likes, περισσότεροι followers, περισσότεροι πελάτες, περισσότερη φήμη.
􀀌 Vodafone: Επιχειρηματικές λύσεις έτοιμες για χρήση στο σύγχρονο κομμωτήριο. Το ταξίδι εμπειρίας στο κομμωτήριο και το πέρασμα στην ψηφιακή επανάσταση.
Web site
Βάσεις δεδομένων πελατολογίου & στατιστικά κομμωτηρίου Μάρκετινγκ διαδικτυακό & με SMS
Εξωστρέφεια : καλύτερη επικοινωνία & σχέση με τους πελάτες

 

H Marketing Manager της L’Oreal Professionnel κα. Ντιάνα Ιορντάκε, με την Μαίρη Συνατσάκη και τον εκδότη του My Extension Θέμη Παπαδόπουλο.

Υπεροχή στις
υπηρεσίες μέσω της
εξατομικευμένης
διάγνωσης, από τον
Claude Juilliard.
Εξαιρετικό σέρβις. Εξατομίκευση
και σημαντικότητα της διάγνωσης στην ψηφιακή εποχή, από τον γκουρού της συναισθηματικής
προσωπολογίας!
Η L’Oréal Professionnel τοποθετείται όχι μόνο ως το καινοτόμο brand που προσφέρει πλήρη γκάμα προϊόντων, αλλά και ως ο ιδανικός συνεργάτης που θα φέρει την ψηφιακή αλλαγή στα κομμωτήρια. Η συνολική εμπειρία ήταν ενθουσιώδης για όλους όσοι λάβαμε μέρος. Οι επαγγελματίες εντυπωσιάστηκαν από την ενημέρωση για τις νέες μεθόδους και από τα σύγχρονα εργαλεία που τους δόθηκαν για να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους αποκτώντας αναγνωρισιμότητα.
Από Hair dresser σε Hair influencer. Όλα τα απαραίτητα βήματα που πρέπει να κάνει ο κομμωτής για να αποκτήσει φήμη στα social media. To θέμα παρουσιάστηκε από την Μαίρη Συνατσάκη, μια από τις μεγαλύτερες Influencers ομορφιάς στην Ελλάδα με 148.000 ακόλουθους σε Youtube και 489.000 σε Instagram.

No Comments Yet

Comments are closed

ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ MY EXTENSION

Είστε επαγγελματίας κομμωτής, nail artist, ή μακιγιέρ; Αν ναι, κάντε τώρα εγγραφή στο newsletter του MY EXTENSION, για να μαθαίνετε πρώτοι τα πάντα για τα μαλλιά, τα νύχια και την ομορφιά.