8 Τροφές Που Προστατεύουν Από το Κρύωμα

Please Add Photos
to your Gallery

Θα’ναι ένας μακρύς βαρύς χειμώνας…

… Και ένας λόγος παραπάνω για να πάρετε τα κατάλληλα μέτρα! Ένα κρύωμα εκτός από ταλαιπωρία, αναγκαστικά μας καθηλώνει στο σπίτι για αρκετές μέρες, με πολλά χαρτομάντηλα και τις αιώνια επαναλαμβανόμενες ταινίες στην τηλεόραση. Υπάρχουν όμως τρόποι να προστατέψετε την υγεία σας, καταναλώνοντας κάποια τρόφιμα που θα σας οφελήσουν, έτσι ώστε να μην καταλήξετε να τρώτε κοτόσουπες ενώ η παρέα σας διασκεδάζει έξω.

1. Κόκκινες Πιπεριές.

Η βιταμίνη C ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, όμως το γνωρίζατε ότι οι κόκκινες πιπεριές περιέχουν την διπλάσια ποσότητα της ευεγερτικής αυτής βιταμίνης; Δεν το ξέρατε, τώρα το μάθατε. Η κατανάλωση 5 διαφορετικών φρούτων και λαχανικών μέσα στην ημέρα προσφέρει περισσότερο από 200mg βιταμίνης C που ενισχύουν με φυσικό τρόπο την άμυνα του οργανισμού.

2. Μάραθος.

Ο μάραθος περιέχει 20% βιταμίνη C και αυξάνει την αντοχή του οργανισμού σας, καθώς και το προστατεύει από αρρώστιες.  Η κατανάλωση του τονώνει τα λευκά αιμοσφαίρια στο αίμα και έτσι μειώνονται οι πιθανότητες να πιάσετε κάποιο κρύωμα.

3. Γιαούρτι.

Πολλά γιαούρτια περιέχουν προβιοτικά, που βοηθούν το σώμα να αντισταθεί στις μολύνσεις και συμβάλλουν στην ταχύτερη ανάκαμψη από τις λοιμώξεις. Τα προβιοτικά που βρίσκονται στο γιαούρτι είναι υγιή βακτήρια που βοηθούν στην πέψη, επομένως διατηρώντας το στομάχι σας υγιές προλαμβάνονται οι αρρώστιες.

4. Πράσινο Τσάι.

Δεν βοηθάει μόνο στην απώλεια βάρους, αλλά το πράσινο τσάι περιέχει αντιοξειδωτικά που προσφέρουν βέλτιστη υγεία . Σε ένα άρθρο του περιοδικού που δημοσιεύθηκε από το National Center for Biotechnology Information , το πράσινο τσάι προστατεύει τον οργανισμό από οξειδωτικούς παράγοντες, οι οποίοι μπορεί να προκαλέσουν βλάβη στον οργανισμό όταν δεν λειτουργούν σωστά.

5. Γλυκοπατάτες.

Φέτος στα γιορτινά τραπέζια, προτιμήστε τις γλυκοπατάτες. Η γλυκοπατάτα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και βελτιώνει την λειτουργεία των κυττάρων.

6. Σκόρδο.

Το σκόρδο περιέχει ασβέστιο, κάλιο και θειικές ενώσεις τα οποία όλα αυτά ξεφορτώνονται τα ανεπιθύμητα βακτηρίδια. Εκτός από αυτό, το σκόρδο δίνει και ωραία μυρωδιά στο φαγητό!

7. Σολομός.

Πλούσιος σε πρωτεΐνες, ο σολομός είναι ένα superfood από το οποίο παίρνετε τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, όπως το ω-3 λιπαρό οξύ, το οποίο είναι απαραίτητο για την ενεργοποίηση των Τ-κυττάρων. Όσα περισσότερα Τ-κύτταρα, τόσο λιγότερες οι πιθανότητες να ¨την αρπάξετε¨.

8. Λαχανάκια Βρυξελλών.

Τα λαχανάκια βρυξελλών δεν περιέχουν μόνο ένα σωρό θρεπτικά στοιχεία για τον οργανισμό σας με λίγες θερμίδες, αλλά προστατεύουν τα κύτταρα σας από ζημιές. Το μόνο που χρειάζεται είναι μισή κούπα λαχανάκια μέσα στην ημέρα που θα σας δώσουν την μισή ποσότητα βιταμίνης C, η οποία είναι η προτεινόμενη μέσα στην ημέρα.

Share...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone
No Comments Yet

Comments are closed

ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ MY EXTENSION

Είστε επαγγελματίας κομμωτής, nail artist, ή μακιγιέρ; Αν ναι, κάντε τώρα εγγραφή στο newsletter του MY EXTENSION, για να μαθαίνετε πρώτοι τα πάντα για τα μαλλιά, τα νύχια και την ομορφιά.