Οι Top Διατροφές, για Υγιή Μαλλιά.

Τα μαλλιά όταν είναι υγιή παρέχουν μια εντυπωσιακή εμφάνιση για κάθε γυναίκα, ό,τι hairstyle και να δοκιμάσει. Με τη σωστή διατροφή δεν βοηθάμε μόνο τον οργανισμό μας, αλλά και τα μαλλιά μας, αφού και εκείνα χρειάζονται βιταμίνες και πρωτείνες. Μάθετε τις 8 θαυματουργές τροφές που θα δώσουν στα μαλλιά σας, την τέλεια εμφάνιση, την υγιή.

1 (800x450)Πρωτεΐνη: Τα μαλλιά αποτελούνται από πρωτεΐνη και συμπεριλαμβάνοντας αρκετή στη διατροφή σας, είναι σημαντική κίνηση, για δυνατά μαλλιά και υγεία. Αν δεν καταναλώνετε αρκετή πρωτεΐνη, τα μαλλιά σας θα γίνουν ξηρά, αδύναμα και μπορεί να προκληθεί τριχόπτωση. Κοτόπουλο, αυγά, γαλοπούλα, ψάρι και γάλα αποτελούν εξαιρετικές πηγές πρωτεΐνης.

2 (800x533)Σίδηρος: Ο σίδηρος είναι ένα πολύ σημαντικός για τη γενική υγεία, ενώ η έλλειψη του προκαλεί τριχόπτωση. Όταν τα επίπεδα σιδήρου πέφτουν πολύ, μπορεί να υπάρξουν περιπτώσεις ανεμίας.  Ζωϊκά προϊόντα όπως το κόκκινο κρέας, κοτόπουλο και ψάρι παρέχουν σίδηρο και βιοδιαθεσιμότητα. Αυτό σημαίνει ότι ο σίδηρος απορροφάται αμέσως από το σώμα. Επίσης, λαχανικά που παρέχουν σίδηρο, είναι το σπανάκι, το μπρόκολο και τα πράσινα λαχανικά.

3 (800x500)Βιταμίνη C: Η βιταμίνη C, βοηθάει πολύ στην απορρόφηση του σιδήρου. Επομένως τα τρόφιμα με τη βιταμίνη αυτή, θα ήταν καλό να καταναλώνονται συνδυαστικά με τροφές πλούσιες σε σίδηρο. Η βιταμίνη C έχει αντιοξειδωτική δράση και οι καλύτερες πηγές της είναι τα μούρα, τα φρούτα του δάσους, το μπρόκολο, τα φρούτα, τα πορτοκάλια και οι γλυκοπατάτες. Επίσης, βοηθάει στην παραγωγή κολαγόνου, που ενισχύει τους θύλακες της τρίχας.

4 (800x500)Ωμέγα 3: Τα λιπαρά ωμέγα-3, είναι σημαντικά λίπη για τον οργανισμό, αφού δεν μπορεί να τα παράγει ο ίδιος. Τα λίπη αυτά βρίσκονται κάτω από το κρανίο και σχηματίζουν μια ευεργετική στρώση λίπους, η οποία παρέχει στο κεφάλι τα απαραίτητα έλαια και ενυδάτωση. Τροφές πλούσιες σε ωμέγα-3 είναι ο σολομός, οι σαρδέλες, το αβοκάντο και οι κολοκύθες.

5 (800x533)Βιταμίνη Α: Η βιταμίνη Α είναι απαραίτητη για την παραγωγή σμίγματος. Το σμίγμα είναι μια ουσία που δημιουργείται από τα μαλλιά και ενεργεί σαν φυσικό conditioner. Η έλλειψη σμίγματος προκαλεί φαγούρα και ξηρότητα. Ζωικά προϊόντα και πορτοκαλί λαχανικά (πλούσια σε καροτίνη), όπως η κολοκύθα, το καρότο και οι γλυκοπατάτες, παρέχουν την βιταμίνη Α.

Βιοτίνη: Η βιοτίνη αποτελεί μια ακόμη μια σημαντική πρωτείνη. Η έλλειψη της προκαλεί τριχόπτωση και λέπτυνση. Τροφές πλούσιες σε βιοτίνη είναι τα αυγά, τα προϊόντα ολικής άλεσης, το συκώτι και το αλεύρι σόγιας.

7 (800x500)Βιταμίνη Ε: Ο ήλιος μπορεί να βλάψει τα μαλλιά, όπως ακριβώς βλάπτει και το δέρμα. Για να εξασφαλίσετε την υγεία των μαλλιών και του δέρματος, ξεκινήστε να καταναλώνετε τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Ε, όπως καρύδια και γενικά ξηρούς καρπούς.

8 (800x450)Ψευδάργυρος και Σελήνιο: Για τη σωστή προστασία του τριχωτού της κεφαλής, χρειάζεται ο ψευδάργυρος και το σελήνιο. Η έλλειψη τους μπορεί να οδηγήσει σε τριχόπτωση και ξηροδερμία. Δημητριακά, μύδια, μοσχάρι και αυγά, είναι κατάλληλα τρόφιμα για να παρέχουν αυτά τα σημαντικά διατροφικά στοιχεία.

Share...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone
No Comments Yet

Comments are closed

MY EXTENSION ONLINE MAGAZINE
ΤΟ Νο 1 ΔΩΡΕΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΗΝΙΑΙΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ. ALL ABOUT HAIR, NAILS, MAKE UP.
ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ MY EXTENSION

Είστε επαγγελματίας κομμωτής, nail artist, ή μακιγιέρ; Αν ναι, κάντε τώρα εγγραφή στο newsletter του MY EXTENSION, για να μαθαίνετε πρώτοι τα πάντα για τα μαλλιά, τα νύχια και την ομορφιά.